Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przekształcona pamięć Pakuły

Katarzyna Niedurny analyses the performance Lordy. Lord Kantor/Lord Milord/Lord Herling (Lords. Lord Kantor/Lord Milord/Lord Herling, prem.: 7 Mar 2015), directed by Eva Rysova and Mateusz Pakuła at the Stefan Żeromski Theatre in Kielce. As their point of departure, they used memoirs concerning Tadeusz Kantor, Miron Białoszewski and Gustaw Herling-Grudziński - "artists dealing with the problem of memory". The performance is divided into three parts - each of them devoted to a different artist, and each using a different poetics. The author notices the advantages of Rysova and Pakuła's project, but she also thinks that the show relies too much on spectacular effects and becomes chaotic.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies