Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Communication with a client on Twitter : an analysis of selected speech acts in online business interaction

Tytuł:
Communication with a client on Twitter : an analysis of selected speech acts in online business interaction
Komunikacja z klientem na Twitterze : analiza wybranych aktów mowy w interakcji handlowej online
Autorzy:
Tereszkiewicz, Anna
Data publikacji:
2017
Język:
polski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 3.0 Polska
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
http://studiamedioznawcze.pl/Numery/2017_1_68/tereszkiewicz.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem analizy było zbadanie wybranych aktów mowy występujących w interakcji o charakterze handlowym na profilach firm Allegro, T-Mobile oraz Samsung. Wśród omawianych aktów są m.in. akty pozytywnego wartościowania odbiorcy, życzenia, żarty, akty próśb i zaleceń, a także akty niezgody, krytyki klienta czy podkreślania własnej wartości. Wskazano także na cechy językowe postów, takie jak potoczność i stosowanie zapożyczeń.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies