Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problem krótkowzroczności strategicznej

Tytuł:
Problem krótkowzroczności strategicznej
The strategic myopia problem
Autorzy:
Czakon, Wojciech
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
representations
myopia
strategy
cognition
Język:
polski
ISBN, ISSN:
01377221
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper explains the strategic myopia concept, grounded in managers' cognitive assumption. The concept is rooted in marketing myopia. The learning myopia concept captured three dimensions restraining the efficiency of learning in organizations. Selective perception, narrow options and resulting actions describe the broadest concept of managerial myopia. This paper proposes a view of strategic myopia as an imperfect environment perceptions: competitive and network, referring to two established generic categorizations of the firm's strategic environment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies