Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie marketingu relacji w turystyce medycznej w Polsce

Tytuł:
Zastosowanie marketingu relacji w turystyce medycznej w Polsce
The use of relation marketing at medical tourism in Poland
Autorzy:
Sułkowski, Łukasz
Seliga, Robert
Sułkowska, Joanna
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej
Słowa kluczowe:
medical tourism
marketing relacji
relationship marketing
turystyka medyczna
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies