Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Contemporary Means of Mass Communication in Poland

Tytuł:
Contemporary Means of Mass Communication in Poland
Autorzy:
Mielczarek T.
Tematy:
LOCAL MASS MEDIA (POLAND)
HISTORY
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
There has been a decline in local press readership for many years now. While regional dailies (including 'Gazeta Wyborcza's' mutations) have a circulation of ca. one million and ca. 2,500 local dailies are believed to be on the market, the latter tend to be ephemeral and have low circulation. Local radio stations play mostly music and therefore are not in a position to fill the information gap. Due to its low audience reach, local television has limited success in discharging its information responsibilities. In 2005, the Polish local mass media found themselves in a very difficult position. Their situation may improve with an increase in the wealth of Polish society. According to sociological surveys, Poles profess an interest in local news.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies