Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

DONORS AND RECEIVERS OF ADVERTISING - REACHING TO COMPROMISE (Reklamodawcy a reklamobiorcy - dochodzenie do kompromisu)

Tytuł:
DONORS AND RECEIVERS OF ADVERTISING - REACHING TO COMPROMISE (Reklamodawcy a reklamobiorcy - dochodzenie do kompromisu)
Autorzy:
Labus Anita
Tematy:
ADVERTISING AIMS
ADVERTISING DONORS
ADVERTISING EFFICIENCY
ADVERTISING EVALUATION
ADVERTISING RECEIVER
ADVERTISING SOCIAL RESPONSIBILITY
ETHICS OF CONSUMPTION
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Aims and expectations towards advertisement of advertising donors and receivers seem to be completely different. But positions between sponsors, advertisement's creators and consumers could and ought to be approachable. It could bring reciprocal benefit and is required by the market. The evaluation of advertisement could perform a big role in the dialog between donors and receivers of advertisement and contributing to creation and realization of advertisement's aims concentrate not only on advertising effectiveness and efficiency but on needs and expectations of advertisement's receivers and still growing requirements in the matter of ethics and advertising social responsibility, too.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies