Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Value Creation in Virtual Organization Environment

Tytuł:
Value Creation in Virtual Organization Environment
Autorzy:
Kwiatkowska L.
Tematy:
ENTERPRISE VIRTUAL ENVIRONMENT
VIRTUAL VALUE CHAINS
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Enterprise virtual environment requires transformation from marketplace to marketspace, from physical to virtual value chains (VVC). Transformation and adaptation processes reveals ineffectiveness of enterprises which function traditionally along with M. Porter's model of value chain as well as benefits coming out of new logic of value generation for a client.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies