Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The substitution phenomenon on the alcohol beverages market in Poland

Tytuł:
The substitution phenomenon on the alcohol beverages market in Poland
Autorzy:
Sadowski A.
Tematy:
ALCOHOL BEVERAGES CONSUMPTION
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author presents changes in the consumption of beverages with both high and low alcohol level. The analysis of surveys enables the reader to notice certain typical features in the alcohol beverages consumption in various countries. The inclusion of data from many countries is important because in the developing economies there is a strong tendency to imitate the consumption structure typical for the highly developed countries.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies