Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mega-values in Enterprise and the Organizational Culture

Tytuł:
Mega-values in Enterprise and the Organizational Culture
Autorzy:
Hopej M.
Tematy:
MEGA-VALUES IN ENTERPRISE
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Vision-oriented enterprises which are able to generate above average results in the long-term period seem to have common mega-values. They are focused on progress, accept great challenges. The degree of saturation of activities with mega-values favourably influences the organisational culture. The author illustrates this thesis on the example of the VW Motor Polska.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies