Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PREMISES FOR PURCHASE OF ECOLOGICAL FOOD ACCORDING TO RESPONDENTS

Tytuł:
PREMISES FOR PURCHASE OF ECOLOGICAL FOOD ACCORDING TO RESPONDENTS
Autorzy:
Grzybowska-Brzezinska Mariola
Tematy:
CONSUMER BEHAVIORS
ECOLOGICAL FOOD
ECOLOGICAL FOOD CONSUMER
ECONOMICS
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study encompassed households situated in different parts of the country, in particular those of them, in which ecological food is consumed. The subject of the study was, first of all, consumption of certified ecological food. The analysis considered some factors such as the source of information on ecological products, frequency of ecological food purchases, reactions to change in price that influence consumer behaviors in ecological food market. Among the factors that cause the situation where consumers do not reach for products of that type the respondents listed most often the limited number of outlets where they could be purchased and the high price.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies