Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

TEACHER AS A CO-AUTHOR OF SUCCESSFUL SELF-EDUCATION OF THEIR STUDENTS (Nauczyciel jako wspólautor sukcesu autoedukacyjnego studentów)

Tytuł:
TEACHER AS A CO-AUTHOR OF SUCCESSFUL SELF-EDUCATION OF THEIR STUDENTS (Nauczyciel jako wspólautor sukcesu autoedukacyjnego studentów)
Autorzy:
Prymak Tomasz
Tematy:
SELF-EDUCATION
STUDENT
TEACHER
EDUCATION
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper has been devoted to the issue of the influence of teachers - academic staff - on the proceeding and on the level of students' self-education. The process of directed teaching and the interactions between the teacher and the students have a direct influence on particular components of self-teaching. The study makes an attempt at answering the question about the range and types of the teachers' influence, which have a significance in self, consciously undertaken work on the development of one's own knowledge, individual skills, beliefs and character, in other words, in students' self-education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies