Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Role of ecological and social labels in consumer evaluation of textile and clothing products

Tytuł:
Role of ecological and social labels in consumer evaluation of textile and clothing products
Rola etykiet ekologicznych i społecznych w konsumenckiej ocenie wyrobów tekstylno-odzieżowych
Autorzy:
Koszewska M.
Tematy:
ecological label
social label
consumer evaluation
textile product
clothing product
clothing market
consumer behaviour
product differentiation
ecological criterion
social criterion
sign
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies