Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

IT implementation and agricultural product distributors

Tytuł:
IT implementation and agricultural product distributors
Wdrożenie systemów IT a dystrybutorzy produktów rolnych
Autorzy:
Reicher R.Z.
Tematy:
information technology
implementation
agricultural product
distributor
agriculture
effectiveness
Customer Relationship Management system
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the last decades we could witness an extremely fast spread of IT systems. This is, on the one hand, due to great leaps in technological development, and on the other hand, due to the fact that the data processing needs of enterprises have risen significantly, which is in itself due to accelerated changes in the market and technologies. Nowadays, distributors of the agricultural products do not monitor their customers buying habits, do not measure customer value. My case study shows that there are special companies on the market and they can use the advantages of the CRM system on a very high level. These systems can be developed easily. IT suppliers are adapting to the ever renewing market demands. The paper aims to analyze the importance of CRM system in development of companies operating in the agricultural sector.

Celem artykułu była analiza znaczenia systemów CRM w rozwoju firm działających w sektorze rolnym. W wyniku analiz stwierdzono, iż w ostatnich dziesięcioleciach obserwowano szybką dyfuzję systemów IT do praktyki gospodarczej. Warunkowane to było z jednej strony dużym szokiem w rozwoju technologii, a z drugiej znaczącym wzrostem potrzeb przetwarzania informacji przez firmy w wyniku przyśpieszonych zmian rynkowych i technologicznych. Obecnie dystrybutorzy produktów rolnych nie monitorują nawyków zakupowych swoich klientów ani nie mierzą tzw. wartości klienta. Przeprowadzone w pracy badania wskazują, że istniejące na rynku firmy dostarczające systemy CRM, mogą znacząco podnieść zakres funkcjonowania firm na rynku żywnościowego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies