Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Advantages and disadvantages of internet marketing research

Tytuł:
Advantages and disadvantages of internet marketing research
Autorzy:
Skurpel D.
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Internet surveys are available 24 hours a day, seven days a week. Companies can collect information quickly, and consumers can fill out information at their leisure. But even with this availability, there are certain inherent disadvantages of Internet marketing research. Companies sometimes discount online surveys as a primary source of data collection because of these disadvantages. Businesses may prefer to round out their Internet marketing research program with other methods that could include phone surveys, standard mail surveys and personalinterviews. The aim of this article is to present the advantages and disadvantages of market research via the Internet. The material is a review of literature and is supported by the research experience of the author

1st INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE, dilemmas of scientific research in various fields of science: natural sciences, science and technology, economic and social sciences, humanistic sciences, 10th October, 2016, Cracow, Poland

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies