Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza i ocena jakości obsługi klienta

Tytuł:
Analiza i ocena jakości obsługi klienta
Analysis and assessment of customer services quality exemplified municipal transportation company in Cieszyn
Autorzy:
Jakubiec M.
Tematy:
Miejskie Przedsiebiorstwo Transportowe w Cieszynie
klienci
obsluga klientow
jakosc uslug
uslugi transportowe
badania ankietowe
Cieszyn town
customer
customer service
service quality
transport service
questionnaire method
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies