Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Calculation of oil outflow from fuel oil tanks of a containership with polymer coatings applied to double bottom tanks - in the light of Resolution MEPC.141(54) of IMO

Tytuł:
Calculation of oil outflow from fuel oil tanks of a containership with polymer coatings applied to double bottom tanks - in the light of Resolution MEPC.141(54) of IMO
Autorzy:
Wladzinski G.
Rutkowski Z.
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Introduction of the semi-elastic barrier into fuel tanks rise environmental protection level in case of ship collision or grounding. Last law regulations requires change of localisation of fuel tanks in ship structure in a such way to increasing distance between fuel and surounding water. Application of semielastic barrier into fuel tank make possible to localise fuel tanks in double bottomspace. Calculation of hipothetical outflow of fuel from damaged fuel tan in case of application of senielastic barier is presented

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies