Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumer assessment of organic food market

Tytuł:
Consumer assessment of organic food market
Autorzy:
Luczka-Bakula W.
Tematy:
consumer
assessment
organic food
food market
market
marketing
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the consumer evaluation of marketing mix on the organic food market in Poland. The analysis is based on surveys conducted among 248 consumers purchasing organic food in retail shops in the city of Poznań. The survey questionnaire consists of four groups of research questions reflecting the four marketing mix elements: product, price, place and promotion. The conducted research indicates that the place (poor distribution resulting in limited assortment) and promotion (low effectiveness of advertising campaigns generating demand) and actions are taken in order to improve them.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies