Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Increasing competitiveness of small and medium enterprises through the usage of marketing communication in clusters of services in Slovakia

Tytuł:
Increasing competitiveness of small and medium enterprises through the usage of marketing communication in clusters of services in Slovakia
Autorzy:
Loucanova E.
Tematy:
competitiveness
small enterprise
medium enterprise
marketing communication
cluster
service
Slovakia
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Despite of the economy globalization and sophisticated global communications technologies, currently, more attention is paid to development of clusters and to marketing communication of clusters. The aim of this paper is the analysis of marketing communication tools in business clusters of services in Slovakia. This is known as the marketing communications mix. This is charting of the tools of marketing communication forming the basis of a marketing communications campaign in the cluster of services.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies