Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Informacja turystyczna jako narzędzie rozwoju rynku turystycznego i podstawa marketingu miasta

Tytuł:
Informacja turystyczna jako narzędzie rozwoju rynku turystycznego i podstawa marketingu miasta
Tourist information as a tool for tourist market development and basis for town marketing
Autorzy:
Adamowicz M.
Tematy:
turystyka
rynek turystyczny
rozwoj rynku
informacja turystyczna
ruch turystyczny
organizacje turystyczne
Polska
miasta
marketing
wizerunek miasta
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies