Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Structure, conduct, and performance of beans marketing in Malawi: A case study of Lilongwe District

Tytuł:
Structure, conduct, and performance of beans marketing in Malawi: A case study of Lilongwe District
Autorzy:
Chitete M.M.N.
Mgomezulu W.R.
Phiri H.H.
Dzanja J.
Machira K.
Tematy:
structure
bean market system
bean trader
Lorenz curve
Herfindahl-Hirschman Index
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies