Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing partnerski (CRM) kierunkiem działań marketingowo-logistycznych

The aim of this paper is calling attention on the impotance of partner market policy in the market-logistic activity of the enterprises. The creation of the CRM systems is the one of the fundamental factors having the influence on the holding of product and service sales on the level adequate to the confirmed strategy The efficiently working logistic system and connected with it the TQM system are needed for correct function of CRM system.

Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na znaczenie marketingu partnerskiego w działalności marketingowo-logistycznej przedsiębiorstw. Budowanie systemów CRM stanowi jeden z kluczowych czynników wpływających na utrzymanie rentowności sprzedaży towarów i usług na poziomie odpowiadającym przyjętej strategii. Dla prawidłowego funkcjonowania CRM w przedsiębiorstwie potrzebny jest sprawnie działający system logistyczny oraz powiązany z nim system zapewnienia jakości oferowanych na rynku produktów i usług.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies