Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współpraca uzdrowiskowa miasto – spółka jako czynnik podnoszenia konkurencyjności miejsca destynacji na przykładzie partnerstwa "Uzdrowisko Świnoujście" sp. z o.o. miasto Świnoujście

Tytuł:
Współpraca uzdrowiskowa miasto – spółka jako czynnik podnoszenia konkurencyjności miejsca destynacji na przykładzie partnerstwa "Uzdrowisko Świnoujście" sp. z o.o. miasto Świnoujście
Cooperation between municipality and health resort company as a factor of destination competitiveness improvement on the example of the Swinoujście health resort co. ltd and the City of Swinoujście (Swinoujście municipality) partnership
Autorzy:
Sienkiewicz J.J.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Skoncentrowano się na związkach między koncepcjami marketingu terytorialnego a problematyką konkurencyjności (konkurencyjności destynacji turystycznej). Na kanwie koncepcji i modeli konkurencyjności destynacji turystycznej skoncentrowano się na wynikach polskich badań nad konkurencyjnością i ich związków z koncepcjami marketingu terytorialnego. Odnosząc się do czynników podnoszenia konkurencyjności miejsca destylacji, posłużono się przykładem współpracy między miastem Świnoujście a „Uzdrowiskiem Świnoujście” S.A.

The paper focuses on issues of teritory marketing and its relation to destination competetiveness. The researches were made based na cooperation between Świnoujście municipality and comercial health resort.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies