Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social networking sites as a channel for delivering information about durable products and its impact on purchasing decisions

Tytuł:
Social networking sites as a channel for delivering information about durable products and its impact on purchasing decisions
Serwisy społecznościowe jako kanał przekazywania informacji o produktach trwałych i ich wpływ na decyzje zakupowe
Autorzy:
Bartosik-Purgat .M.
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies