Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promocja w przedsiębiorstwach handlowych w świetle badań

Tytuł:
Promocja w przedsiębiorstwach handlowych w świetle badań
Autorzy:
Wilmanska-Sosnowska S.
Tematy:
przedsiebiorstwa handlowe
komunikacja
reklama
reklama prasowa
firmy handlowe
komunikacja rynkowa
promocja
wydatki
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies