Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The neural model of consumer acceptability of the product: the taste of beef evaluation

Tytuł:
The neural model of consumer acceptability of the product: the taste of beef evaluation
Modelowanie neuronowe konsumenckiej akceptowalności produktu: ocena smaku mięsa wołowego
Autorzy:
Wozniak K.
Jaros M.
Tematy:
consumer acceptance
consumer preference
taste preference
meat evaluation
beef meat
meat quality
quality testing
neural model
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies