Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsumpcja kolaboratywna wśród młodych polskich i amerykańskich konsumentów (cz. 2)

Tytuł:
Konsumpcja kolaboratywna wśród młodych polskich i amerykańskich konsumentów (cz. 2)
Callaborative consumption among young Polish and US consumers (part 2)
Autorzy:
Rostek A.
Zalega T.
Tematy:
konsumpcja
konsumpcja kolaboratywna
gospodarstwa domowe
zaufanie
zachowania konsumpcyjne
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies