Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The quality of banking services as a source of competitive advantage

Tytuł:
The quality of banking services as a source of competitive advantage
Autorzy:
Klus S.
Tematy:
service quality
bank service
competitive advantage
customer satisfaction
customer loyalty
product
marketing
service market
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The quality of banking services is strictly tied with customer satisfaction, since they define a final assessment about its level. A negative opinion is usually related with customer resignation of banking services, which stimulates financial institutions to identify customer needs and undertaking activities so that customers are most satisfied. Knowing the needs and requirements of customers, the bank tries to customize its entire internal organizational structure and define its market strategy. The important role of quality service in building a competitive advantage results from its impact on customer satisfaction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies