Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie marki kluczowych przedsiębiorstw budowlanych

Tytuł:
Kształtowanie marki kluczowych przedsiębiorstw budowlanych
Brand creating among key construction companies
Autorzy:
Buszko A.
Tematy:
przedsiebiorstwa budowlane
ksztaltowanie marki
marka
kapital marki
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of his article is to present the idea of brand attribute of construction companies. In the theoretical part of the article the main theories on brand measurement were elaborated. Based upon investigation the basic brand attribute were identified. The fundamental centre opinions on key construction companies brand were presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies