Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Giving customers full control over prices: state of the research in marketing

Tytuł:
Giving customers full control over prices: state of the research in marketing
Zapewnienie klientom pełnej kontroli nad cenami: stan badań marketingowych
Obespechenie klientam polnogo kontrolja za cenami: sostojanie marketingovykh issledovanijj
Autorzy:
Krzyzanowska M.
Tkaczyk J.
Tematy:
customer
full control
price
marketing research
pricing
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article gives an updated review on how the PWYW mechanism is conceptually defined and how it has been empirically analysed so far. The objective is to get an in-depth understanding of the state of research from the point of view of marketing, especially regarding how empirical verification of PWYW is conducted. In doing so, several insights on how to further research this phenomenon from the point of view of marketing are given.

W artykule dokonano przeglądu aktualnej wiedzy na temat mechanizmu płać-ile-chcesz. Celem było ustalenie stanu badań z punktu widzenia marketingu, a w szczególności zaproponowanie modelu koncepcyjnego do analiz oraz wskazanie potencjalnych luk badawczych.

В статье провели обзор актуальных знаний насчет механизма «плати, сколько желаешь». Цель - определить состояние изучения с точки зрения маркетинга, в особенности же предложить концептуальную модель для анализов и указать потенциальные исследовательские бреши.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies