Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Concept Study in Product Competitiveness Involving Product Qualities Matrix Use

Tytuł:
The Concept Study in Product Competitiveness Involving Product Qualities Matrix Use
Autorzy:
Kowalewski K.
Tematy:
CONSUMER
PRODUCT QUALITIES
TAXONOMIC MEASURES
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author applies taxonomic measures and product qualities' matrix to measure clients' satisfaction. The method is valuable because it can be used to analyse product competitiveness directly. The article presents description and results of author's research that document the method's usefulness in market analysis and consumer behaviour studies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies