Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dynamic difficulty adjustment of the computer player in computer games

Tytuł:
Dynamic difficulty adjustment of the computer player in computer games
Autorzy:
Lach, E.
Lach, J.
Suchanek, W.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
dynamic difficulty adjustment
computer games
game AI
dostosowywanie poziomów dynamiczne
gra komputerowa
SI w grach
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In computer games, dynamic difficulty adjustment (DDA) tries to ensure that the challenge level offered by the game matches the skill of the human player. In this paper simple and fast methods for adjusting a difficulty level of a computer opponent are presented. An empirical investigation of the methods when playing FPS (First Person Shooter) game is conducted. Performance of the methods is analyzed for different values of method's parameters, different game's scenes and players with various difficulty levels.
Dynamiczne dostosowywanie poziomów w grach komputerowych polega na dopasowaniu trudności gry do umiejętności gracza. Bieżący artykuł przedstawia dwie metody, które pozwalają w prosty i szybki sposób dostroić komputerowego przeciwnika do poziomu gracza. Zachowanie metod jest analizowane w trakcie gry typu FPS dla różnych graczy, zróżnicowanych scen i różnych wartości parametrów metod.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies