Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysing the behavior of students and lecturers in using social networks for academic and educational purposes

Tytuł:
Analysing the behavior of students and lecturers in using social networks for academic and educational purposes
Autorzy:
Vu, Phuong Thao
Data publikacji:
2021
Słowa kluczowe:
social network
behavior
technology acceptance
learning activitie
sieć społeczna
zachowanie
akceptacja technologii
uczenie się
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper aims to study the behavior of using social networks by students and lecturers for learning and training purposes based on a literature review on this topic in different regions of the world in the past 10 years. The results of the review show that there is a difference in the technological behavior between lecturers and their students; which may reduce the effectiveness of educational activities. Based on the research finding, the author proposes some solutions to encourage teachers to use social networks for their work.
1. Preface
2. Session: International Conference on Research in Management and Technovation

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies