Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Manipulacja w komunikacji rynkowej na linii sprzedawca-klient

Tytuł:
Manipulacja w komunikacji rynkowej na linii sprzedawca-klient
Autorzy:
Glinkowska, B.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
komunikacja rynkowa
zachowania konsumentów
techniki manipulacji
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zaprezentowano najbardziej typowe modele zachowań konsumentów i niektóre, wyrafinowane techniki manipulacji, prowadzące do zwiększania sprzedaży, na przykład manipulowanie ceną, czy słowem nowość. Jednakże, Autorka, jako obserwator uczestniczący i badacz, jest przekonana, że zakup świadomy jest podstawą zadowolenia klienta i jego powrotu do tego samego producenta, czy usługodawcy.
The article presents the most typical models of consumer behavior and some sophisticated techniques of manipulation leading to the increase in sales, for example manipulate the price or the word novelty. But as an observer, a participant and a researcher, the author is convinced that conscious purchasing is a key to customer contentment and his or hers later return to the same manufacturer or the same provider.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies