Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Spaghetti, czyli jak strawić straty

Tytuł:
Spaghetti, czyli jak strawić straty
Autorzy:
Podsiadło, P.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
optymalizacja procesów
obsługa klienta
diagram spaghetti
process optimization
customer service
Spaghetti Diagram
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Obsługa klienta to obszar z ogromnym potencjałem. Dzięki standaryzacji procesu i zarządzaniu wizualnym, można uniknąć wielu strat, a także podnieść jakość i wydajność pracy. Wszystko dzięki odpowiednio dobranym narzędziom, takim jak Diagram Spaghetti, który pokazuje np. jak czasochłonne jest przemieszczanie się pracowników w procesie sporządzania dokumentów. Możemy stracić na tym nawet kilka godzin dziennie.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2018).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies