Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sprawność wykorzystania narzędzi komunikacji e-mailowej w sprzedaży produktu turystycznego

Tytuł:
Sprawność wykorzystania narzędzi komunikacji e-mailowej w sprzedaży produktu turystycznego
Autorzy:
Herman, K.
Szromek, A.
Naramski, M.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
ankieta zamaskowana
sprawność komunikacji
turystyka
mystery shopping
efficiency of communication
tourism
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy artykuł prezentuje ocenę sprawności komunikacji biur podróży z województwa śląskiego z ich potencjalnymi klientami. Ocenę uzyskano za pomocą internetowej ankiety zamaskowanej, ukierunkowując prowadzone badania na aspekt znaczenia komunikacji e-mailowej w budowaniu przewagi konkurencyjnej i kreowaniu innowacyjnych kanałów dystrybucji usług turystycznych.
This publication presents the assessment of the communication efficiency of travel agencies from Silesia to their potential customers. The assessment was obtained usage of an online disguised survey. The research was directed to determine the importance of e-mail communication usage to increase competitive advantage and create innovative distribution channels for touristic services.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies