Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The economic benefits of investing in people: case study evidence from the UK and implications for Polish business

Tytuł:
The economic benefits of investing in people: case study evidence from the UK and implications for Polish business
Autorzy:
Johnson, S.
Pyrah, E.
Data publikacji:
2001
Słowa kluczowe:
training
development
competitiveness
United Kingdom
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper explores the issues surrounding the economic benefits, at the organisational level, of investing in people, drawing upon the experiences of three organisations that have received the UK National Training Award during the past five years. The case study organisations are a small restaurant, an airport maintenance department and a financial services business. The paper describes briefly the training and development activities of the three case study businesses, and demonstrates the ways in which their investments have impacted upon their economic performance. The paper concludes that there is not always a direct and obvious link between investment in people and economic performance. In some cases, it is possible to identify a clear relationship, but in most cases the link is indirect. Nonetheless, in all three cases it is possible to learn some positive lessons that might help other organisations. Finally, some implications are outlined for the role of training and development in improving the competitiveness of businesses in Poland.
Przeprowadzone badania były zlecone przez NACETT, oraz miały na celu: zbadanie korzyści jakie przynosi szkolenie pracowników dla firm; nawiązanie kontaktu z piętnastoma wybranymi przedsiębiorstwami. Implikacje dla strategii podmiotów: szkolenia prowadzone w miejscu pracy są niezawodnym czynnikiem w osiągnięciu sukcesu chociaż korzyści nie są zawsze bezpośrednie czy łatwo zauważalne; wobec tego, trzeba przekonać pracodawców o ich korzystnych wynikach dla małych i dużych organizacji w różnych sektorach oraz regionach; nauka dla różnego rodzaju pracowników jest bardzo ważna, proces uczenia się może być bardzo twórczy, uczenie się może pomóc w obsłudze klientów jak i w zmianach kultury pracy niezbędnych do utrzymania konkurencji na światowym rynku pracy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies