Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Future of packaging intended for food products

Packaging of food products must meet many requirements. In the present paper, the trends of development of packaging destined for food and drinks in Poland have been discussed. Besides, on the ground of the conducted studies, the most significant properties of packaging of food products were highlighted, with the consideration of the knowledge of terms; “active packaging” and “intelligent packaging” and their role. The summing up of the mentioned studies would give the answer to the question concerning the most approved types of food products from viewpoint of the consumers.
Opakowania na artykuły spożywcze muszą spełniać liczne wymagania. W artykule przedstawiono trendy rozwoju opakowań do żywności i napojów. Ponadto − na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych - wyeksponowano najbardziej istotne cechy opakowań na artykuły spożywcze, z uwzględnieniem znajomości terminów: „opakowanie aktywne” i „opakowanie inteligentne” oraz ich wadze. Niejako podsumowaniem tych badań jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie dotyczące najbardziej odpowiadających respondentom rodzajów opakowań do spożywczych artykułów.
Opracowanie rekordu ze środków MEiN, umowa nr SONP/SP/546092/2022 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2022-2023).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies