Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

System oceny zgodności CE, koncepcja wykorzystania unormowań prawnych w logistyce marketingowej

Tytuł:
System oceny zgodności CE, koncepcja wykorzystania unormowań prawnych w logistyce marketingowej
Autorzy:
Łukasik, J.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
logistyka marketingowa
oznakowanie CE
nowe podejście
dyrektywa
ocena zgodności
marketing logistics
CE marking
new approach
directive
conformity assessment
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia podstawowe informacje związane z oznakowaniem CE, genezę stworzenia systemu oceny zgodności wraz z omówieniem fundamentalnych założeń które przyświecały stworzeniu tego systemu. Została omówiona koncepcja logistyki marketingowej, a także pozytywny wpływ jaki ma na jej elementy oznakowania CE. Opisany został również przebieg procesu oceny zgodności, a także konsekwencje i kary dla producentów, którzy nie przestrzegają Dyrektyw Nowego Podejścia.
The article presents basic information related to the CE marking, the genesis of the creation of conformity assessment system along with a discussion of the fundamental assumptions that guided the creation of this system. Was discussed marketing logistics concept and the positive impact they have on the elements of the CE marking. Also described the process of conformity assessment, as well as the consequences and penalties for manufacturers who fail to comply with the New Approach Directives.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies