Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie logistyczne relacjami z klientami hoteli

Tytuł:
Zarządzanie logistyczne relacjami z klientami hoteli
Autorzy:
Kowalczyk, A.
Mikrut, G.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
zarządzanie
marketing
logistyka
relacje
hotel
management
logistics
relationships
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zrównoważone zarządzanie turystyką to element społeczno-gospodarczego rozwoju regionu. Obejmuje ono kompleksowe działania logistyczne zarówno w obiektach hotelarskich jak również w jego otoczeniu. Zarządzanie logistyczne jest czynnikiem, który ma decydujący wpływ na sukces lub porażkę danego hotelu. Specyfika usług hotelowych, ich niematerialność i ścisły związek z psychologią sprawiają, iż o jakość relacji z klientem należy dbać na każdym etapie działalności. Istotną rolę w wewnętrznej logistyce hotelu oraz osiąganym przez niego wyniku finansowym, pełni logistyczne zarządzanie relacjami z klientami oraz zaangażowanie w działania marketingowe pozwalające na osiągnięcie jak najlepszych rezultatów w tym zakresie. Badania ankietowe, przeprowadzone na grupie 100 klientów mazurskiego hotelu w styczniu i lutym 2015 roku, pokazują jaki wpływ na przyszłość hotelu odgrywaja kompleksowa obsługa klienta oraz relacje nawiązywane przez klientów z obsługą hotel.
Sustainable tourism management is part of the socio-economic regional development. The process includes comprehensive logistics operations both in hotels as well as the surrounding environment. Logistics management is considered a factor of significant impact upon the success or failure of a particular hotel. Owing to a strong dedicated commitment by the hotel at each stage of its operational activity, favourable and effective relationships are built. The reason is the intangible and psychological nature of the relationship. Conducted logistics relationship management process and marketing involvement enable the achievement of optimum results, especially financially. Comprehensive customer service by the hotel's personnel will effect the prospective hotel success, as shown by a survey conducted among 100 clients and Mazury Hotel in January and February 2015 demonstrates.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies