Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Architektura jako marka miasta – na przykładzie aglomeracji poznańskiej

Tytuł:
Architektura jako marka miasta – na przykładzie aglomeracji poznańskiej
Autorzy:
Bonenberg, W.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
architektura
marka
tożsamość
identyfikacja wizualna
architecture
brand
identity
visual identification
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł prezentuje wyniki badań nad znaczeniem architektury jako marki przestrzeni miejskiej. Przedstawiono koncepcję marki architektonicznej, omówiono kluczowe cechy marki i atrybuty form architektonicznych budujących markę. Z aprezentowano wyniki pomiarów świadomości marki oraz sporządzony na tej podstawie unikalny wzorzec marki. Przedstawiono wyniki kwerendy terenowej dotyczącej oceny siły marki architektonicznej reprezentowanej przez istniejącą zabudowę w 18 gminach aglomeracji poznańskiej.
The paper presents the results of a research into the significance of architecture as an urban space brand. The article presents the concept of an architectural brand, discusses key features of the brand and attributes of architectural forms which form the brand. It presents the results of a brand awareness measurement and a unique model of a brand which was prepared on this basis. It includes the result of a field query related to the assessment of the strength of an architectural brand presented by existing development in 18 Poznan M etropolitan Area municipalities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies