Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) jako element infrastruktury logistycznej

Tytuł:
Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) jako element infrastruktury logistycznej
Autorzy:
Kowalczyk, M.
Nartowska, A.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
system CRM
logistyka
obsługa klienta
CRM
logistics
customer service
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zostały przedstawione zagadnienia dotyczące zarządzania relacjami z klientem oraz zmiany jakie zachodzą na rynku globalnym. W dalszej części scharakteryzowano koncepcję Customer Relationship Management (CRM) jak również obsługę klienta w ujęciu marketingowym i logi-stycznym. Następnie zbadano popularność zastosowania oprogramowania CRM w polskich przedsiębiorstwach z podziałem na wielkość przedsiębiorstwa, rodzaj prowadzonej działalności oraz województwo w jakim działa firma. Przed-stawiono również cele do jakich jednostki gospodarcze najczęściej wykorzystują system klasy CRM.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies