Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wojskowy nauczyciel akademicki przełomu wieków

Autor w artykule podejmuje szczególnie ważny w kontekście następujących przemian w wojskowych uczelniach zawodowych problem systematycznego doskonalenia wojskowych nauczycieli akademickich. Dokonując diagnozy aktualnie realizowanego procesu kształcenia w wojskowych uczelniach zawodowych zwraca uwagę na najważniejsze jego mankamenty, proponując zarazem możliwe sposoby ich ograniczania lub eliminowania. Formułuje przy tym tezę, że to właśnie zmiana kryteriów doboru i oceny wojskowych nauczycieli akademickich jest współcześnie najlepszym gwarantem poprawy efektywności kształcenia w wojskowych uczelniach zawodowych. W artykule znajdujemy w związku z tym propozycję modelu wojskowego nauczyciela akademickiego przełomu wieków, który - zdaniem autora - może decydować o prawdziwie jakościowych zmianach procesu kształcenia w tych uczelniach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies