Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identifying the location of tetragons in the three-dimensional space - key issues in the field of augmented reality

Tytuł:
Identifying the location of tetragons in the three-dimensional space - key issues in the field of augmented reality
Autorzy:
Bugała, M.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
computer graphics
augmented reality
virtual reality
PnP problems
matrix decomposition
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents one of the methods of calculating the pose of tetragons in the three-dimensional space on the basis of coplanar two-dimensional points. In conclusion, reference is made to the effects obtained and to the possibilities of practical application of the algorithm.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies