Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metoda personalizacji treści w serwisach internetowych

Tytuł:
Metoda personalizacji treści w serwisach internetowych
Autorzy:
Piwowarski, M.
Szczyciński, K.
Nermend, K.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
personalizacja informacji
serwisy internetowe
zarządzanie treścią
personalization of information
websites
content management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem artykułu jest zaprezentowanie autorskiej metody personalizacji zawartości serwisu internetowego. Pierwsza część publikacji zawiera krótki przegląd istniejących metod personalizacji treści w witrynach. W dalszej części znajduje się opis opracowanej metody personalizacji (połączenie metody MinHash w podejściu generowania rekomendacji opartym na podobieństwie użytkowników typu przedmiot–przedmiot oraz metody AHP), a następnie przedstawiane są wyniki badań symulacyjnych dla wybranego zestawu danych.
The main purpose of this article is to present a content personalization method in the website. The document is divided into three chapters. The first chapter describes the analysis of existing content personalization methods in websites. The next part contains the description of created author’s method (a combination of methods MinHash and AHP) with description of implementation. The last chapter it presents test results for used dataset.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies