Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zazielenić firmę

Tytuł:
Zazielenić firmę
Autorzy:
Pawlina-Janyga, A.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
ekologia
gospodarka
ochrona środowiska
ecology
economy
environmental protection
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W dobie wciąż postępujących technologii oraz pojawiania się nowocześniejszych rozwiązań, przedsiębiorcy muszą zwracać uwagę na wiele aspektów. Coraz jaśniejsze staje się to, że zrównoważony rozwój jest nie tylko dodatkiem do działalności biznesowej czy mile widzianą opcją, ale wręcz koniecznością. Chodzi tu o odpowiedzialne działanie, ważne z punktu widzenia wzrostu gospodarczego, ponoszonych kosztów i kształtowania marży, a także kreowania wartości marki. Firmy konsultingowo-doradcze Deloitte i Interbrand przebadały najbardziej wpływowe światowe marki pod względem ekologicznych działań oraz ich wizerunkowej skuteczności, a wyniki korporacji opublikowały pod koniec czerwca 2012 r. w rankingu „Best Global Green Brands” (Najlepsze globalne zielone marki).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies