Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Improvement of Story-telling Advertisement According to Screenwriting Techniques

Tytuł:
Improvement of Story-telling Advertisement According to Screenwriting Techniques
Autorzy:
Uehara, Daiki
Harada, Fumiko
Shimakawa, Hiromitsu
Data publikacji:
2021
Słowa kluczowe:
storytelling marketing
scripting technique
logistic regression
scenario
advertising documents
regresja logistyczna
scenariusz
dokumenty reklamowe
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study proposes a method for enterprisers to enhance their scenarios for storytelling marketing. The research focuses on the storyline and the scene development of the scripting technique. Toward creation of an advertisement that resonates with the reader, the method uses logistic regression to detect expressions lacking in each scene of the scenario. Through an experiment, it turns out the proposed method can support the creation of scenarios whose scene development are close to the model ones. The method enables enterprisers to refine the scenario into advertising documents that attain empathy from readers.
1. Preface
2. Session: 15th International Symposium Advances in Artificial Intelligence and Applications
3. Communication papers

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies