Tytuł pozycji:
Analiza wykorzystania wybranych narzędzi komunikacji z pasażerami w systemach komunikacji miejskiej
W artykule omówiono wyniki analizy stron internetowych podmiotów realizujących usługi przewozu osób na terenie celowo wybranych miast w Polsce pod kątem liczby ich odwiedzin i czasu przebywania użytkowników na stronach podczas jednej sesji. Analizowano również funkcjonalność i możliwość korzystania z najbardziej popularnych aplikacji mobilnych dedykowanych pasażerom komunikacji miejskiej w grupie badanych miast. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują na duże zróżnicowanie logistycznej obsługi klienta pasażera w poszczególnych miastach biorąc pod uwagę funkcjonalność strony internetowej czy możliwość korzystania z aplikacji mobilnych.
The article discusses the results of the analysis of the websites of operators of public transport in selected cities in Poland. There the number of visits and the time spent on the site during one session were analyzed. The functionality and possibility of using the most popular mobile applications dedicated to public transport passengers in the examined cities were also analyzed. The results of the research show that level of customer service in the field of communication with passengers varies in different cities.