Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Overview of Social Media Marketing and Starbucks' Social Media Marketing Strategy

Tytuł:
Overview of Social Media Marketing and Starbucks' Social Media Marketing Strategy
Autorzy:
Thi, Hong Nguyen
Data publikacji:
2021
Słowa kluczowe:
social media
social media marketing
strategy
Starbucks
media społecznościowe
marketing
strategia
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is published to study some last research about social media marketing and its conceptualization. Besides, this study categorizes social media and social media marketing. Likewise, the article also studies the methods were applied social media marketing in Starbucks coffee. Therefore, the paper identifies gaps in previous studies so that the authors can continue to expand their study on this field in the next research projects.
1. Preface
2. Session: International Conference on Research in Management and Technovation

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies