Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ways of modernization of the Lviv railway magnetic non-destructive testing carriage using magnetic flux leakage rail inspection

Tytuł:
Ways of modernization of the Lviv railway magnetic non-destructive testing carriage using magnetic flux leakage rail inspection
Autorzy:
Nichoha, V.
Prudyus, I.
Storozh, I.
Storozh, V.
Vashchyshyn, L.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
MFL
rail
defect
MDM
szyna kolejowa
wada
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Modernization ways of the information-diagnostic system on the Lviv magnetic testing carriage #442 are considered. For testing railway this carriage uses Magnetic Flux Leakage (MFL) method which has several advantages over widely used ultrasonic method. MFL is used in the UK, Iran, the US and former Soviet Union. According to the report, magnetic system of the carriage (which is highly cumbersome and energy consuming) should be completely replaced with powerful permanent magnets. One-component receiving system (based on integrated induction sensors) should be replaced with a three-component system which is based on Hall's sensors. New hardware and software parts of the diagnostic system also should be developed for collection, transmission and analysis of testing information.
W materiale zasygnalizowane zostały kierunki modernizacji systemu informatyczno-diagnostycznego, jaki jest stosowany w Lwowskim magnetycznym wagonie-defektoskopowym Nr 442. Dla diagnostyki kolei zastosowano tutaj magnetyczno-dynamiczną metodę, jaka w obecnej chwili bardzo szeroko jest wykorzystywana. Magneto-dynamiczna metoda (MDM) znana także, jako Magnetic Flux Leakage (MFL) wykorzystywana jest także w Wielkiej Brytanii, Iranie, USA a także byłych republikach Związku radzieckiego. Do przeanalizowania przez autorów referatu o wagonie z defektoskopem powinna być szczególnie zmieniony namagnesowujący system, czyli zamiast masywnego i energostratnego systemu elektronamagnesowującego należy rozpatrzyć system namagnesowujący na osnowie nowoczesnych potężnych stałych magnesów. Jednokierunkowy system służący do pryjmowania na osnowie integralno indukcyjnych sensorów powinien być zmieniony na zmienną o trzech składowych wielokanałowego systemu pochodzących od punktowych czujników Halla. Powinna być opracowana nowa aparatura i oprogramowanie w obszarze nowej diagnostyki systemu poboru sygnałów, przekazywanych dalej do analizowania informacji defektoskopowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies