Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Planowanie dystrybucji i projektowanie kanałów. Cz. II

Tytuł:
Planowanie dystrybucji i projektowanie kanałów. Cz. II
Autorzy:
Smolnik, P.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
dystrybucja
finalny nabywca
producent
handel hurtowy
handel detaliczny
distribution
final buyer
manufacturer
wholesale trade
retail trade
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Na współczesnym rynku zdecydowana większość producentów zdaje sobie sprawę, że aby dotrzeć do finalnego nabywcy ze swoimi wyrobami, należy skorzystać z pośredniczącej instytucji zewnętrznej. Producent może wprowadzić swój produkt na rynek za pośrednictwem handlu hurtowego lub detalicznego. Jego wybór uzależniony jest przede wszystkim od specyfiki wytwarzanych produktów.
In today's market, the vast majority of manufacturers are aware that in order to get to the final purchaser of its products, use an external intermediary institutions. The manufacturer can introduce your product to the market through wholesale or retail. His choice depends primarily on the specific products manufactured.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies